Efterlyst med macka o thé :)

Sitter hos mamma och tittar på efterlyst, har nyss druckit thé och ätit macka :) det var omnomnom :3 När jag kommer hem så blir det nog sova tror jag :) och juste, vill tillägga att jag vill kunna flyga! liksom bara kunna slippa sitta på bussen eller VÄNTA på bussen, det är nog det värsta! Men kunde jag flyga så skulle det ju inte ta alls lång tid o komma hem, och man skulle slippa alla störande o läskiga människor man möter haha! :p Jaja, nog om önskan att kunna flyga! Jag bloggar när jag kommer hem :) Har redan saker som jag vet att jag ska ta upp men det tar vi när jag är hemma :p orkar inte nu xd jaja, poss så länge :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0