Gettin' my hair done, again! haha :p

Jo det är sant, mamma fixar mitt hår nu igen! Jag är ju så pass klantig att jag använde djuprengörande shampo vilket tydligen tar bort hårfärg..det visste inte jag :s Så nu färgar hon mitt hår igen och denna gången ska jag INTE använda djuprengörande shampo det har jag lärt mig! haha :p Jag skriver kanske ett inlägg till när jag kommer hem till pappsen igen :) Och förresten, min kompis tipsade mig om denna sjuukt roliga sidan! www.fanformittliv.com :) Jag fastnade direkt för den läste 40 sidor igårkväll haha! :p Så det var väl dagens tips eller nåt, inte för att det kommer ett tips varje dag men ja ni förstår grejen! ;) Men nu ska jag skölja ur färgen och sedan dricka lite kaffe, MUMS! :D Vi hörs sen, poss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0