Kvarteret nästan tomt, på människor o känslor

Godmorgon! Idag märkte jag att det funkar bättre för mig att komma upp ur sängen om mobilen ligger på min byrå istället för jämte sängen..För då måste jag hoppa upp som en ninja från sängen o stänga av alarmet :) Och när jag gör det så orkar jag inte gå tillbaka till sängen o sova, visst är jag smart? ;) Jaja, nog om min otroligt höga intelligens! Jag har som sagt vaknat och har nyss ätit frulle :) Nu ska jag bara slappa framför datan sen ska jag sminka mig o fixa håret :) See yah lateR! ;) JUSTE! Glömde säga att jag har märkt att jag BARA laddar upp bilder från camen nu när min digitalakamera är DÖD(R.I.P!)..det är tråkigt, jag veeet! Men jag har inte råd med en ny nu, hahah xd Och jag gav bort min gamla (som jag nu märkte att jag kunde ha som reserv) till min fd bästa vän..GREAT! -.- Aja, ni får nöja er med dom + google bilder..det är ju bilder iallafall ;) poss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0