Thé o mys skulle inte vara heelt fel!

Hejsan hoppsan lillebror, om det nu finns en lillebror..vad jag vet så har jag ingen men who knows? :p Nej nu ska jag sluta fjanta mig ;) Jag sitter på mitt rum och glor framför datorn(som vanligt). Funderar på att göra lite thé och smörgåsrån till det..ja det låter fint :) synd att jag bara har mig själv o mysa med, men som min pappa har sagt till mig "själv är bäste dräng" & "man är sin egen lyckas smed" och jag tror tamejfan att han har rätt! Dock måste jag ju påpeka att jag har UNIVERSUMS BÄSTA VÄNNER! De kan jag inte leva utan, helt seriöst. Jag har kommit så sjukt nära en så underbart härlig och fantastisk tjej, ni förstår inte hur lyckligt lottad jag är! Jag har alltså fått en ny bästa vän, skulle jag vilja kalla henne iallafall, och hon har hjälpt mig på så sjukt många sätt..Hon vet nog inte om att bara hennes närvaro i mitt liv gör så sjukt mycket för mig. När allt är som värst, när mitt liv dalar upp och ner och jag inte vet vad jag ska ta mig till så finns hon där för mig. På mindre än ett år har vi kommit varandra så otroligt nära, jag hoppas att det var meningen att det skulle fortsätta vara så. Jag kommer sakna henne något sjukt sen när jag börjar på gymnasiet! Men jag ska göra allt för att inte det ska skilja på oss. För hon, som sagt, betyder något sjukt mycket för mig. Jag tror inte jag själv kan sätta fingret på hur mycket. Men vi kan hitta på en siffra, den som inte finns men som är värd mest. Det går va? Ja vi slänger dit med en brillion, det låter mycket! :) Nu ska jag göra thé tänka på positiva saker och boosta mig själv med positiv energi, DET BEHÖVS! :D
*oseriös bild på sötungen, bara så ni vet haha :p*
Min ängel på jorden, och där ska hon stanna ♥
Jennifer K. Bergh ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket Gymnasium ska du gå på? :)

2011-02-23 @ 14:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0