I skolan nu, mår inte bra alls :s

WÄÄH! Mår inte alls bra, är fortfarande sjuk men var tvungen att dra mig till skolan kände jag. Får inte missa för mycket nu, sista terminen o allt. När jag kommer hem idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, känner att jag vill fixa på rummet men jag vet inte riktigt hur jag vill ha det. I-lands problem så det smäller om det, pang! Förresten så är jag jätte hungrig och det är bäst för min skola att maten är god idag annars blir jag surig! Kunde inte få i mig frukost idag, ILLA!

På bilden: Min skola, nån gång i vintras :)
Btw, det enda jag längtar efter är min säng, och helgen! Anyhow, måste dra nu, possbai :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0