Jag slutar vid 200

Jag låter er klura på vad the title betyder. Inte för att ni någonsin kommer komma på det. No way lixom. But I'm pointing it out, just so you know ungefär. Anyhow, jag tänkte rensa i rummet lite(som jag förövrigt försökt göra ett x antal gånger redan) :) Jag sätter mig i en annan värld på nåt sätt..låter säkert sjukt, men det är sant! Jag har minnen till allt även om det ibland tar tid att komma på vilket minne som hör till vilken pryl, ungefär. Men istället för att sitta här o babbla om allt mellan himmel o jord så är det väl lika bra o börja röjja? Dunka musik till detta och vi är så gott som fåglar som nyss lärt oss flyga, helt fucking galna! Nej vänta det där blev fel...Jaja, tack för mig! Fred ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0